Школа адміністраторів Фейсбук та Інстаграм

07.02.2019
07.02.2019

Якщо для вас загадка, як люди продають у соціальних мережах. Якщо ваші конкуренти успішно просувають себе у Фейсбуці та Інстаграмі, а у вас ані продажів, ані лайків. Якщо ви не маєте часу на довготривале навчання і хочете концентроване знання, тоді вам – у Школу адміністраторів Фейсбук та Інстаграм, яку веде Надія Кареліна.


Це буде вже четвертий набір Школи - після трьох успішних попередніх, - і у програмі Школи, очне навчання в якій стартує 7 лютого (четвер), передбачено вісім занять (кожне - тривалість три години, з 17.00 до 20.00) із періодичністю раз на тиждень, а також фінальне восьме заняття (іспит, повторення пройденого матеріалу).

Після закінчення Школи Надія ще протягом місяця буде надавати менторську підтримку і давати поради, відповідаючи на питання. Вартість участі - 2500 грн. / з людини за умови сплати до 7-го січня 2019 року. та 3000 грн.\з людини за умови сплати після 07.01.2019 року. Умови участі - попередня передоплата. Група учасників - від тридцяти осіб. Телефонуйте, щоб записатися на Школу і дізнатися більше: 050-321-39-19 (Вікторія Талашкевич) і 066-328-40-48 (Жанна Січкар).

Теми занять:

Модуль 1. - «Інстаграм і Фейсбук. Адміністратор - хто це, навіщо і чому», «Схема залучення клієнтів для клієнтів », «Методи просування», «Техмоменти Інстаграм і Фейсбук», а також «Безпека аккаунта ».

Модуль 2. - «Ваша мета і ціль вашого клієнта», «Шість етапів продажів», «Цільова Аудиторія», «Опис профілю. Унікальна торгова пропозиція (УТП)».

Модуль 3. - «Що таке контент. Види контенту», «Візуальне оформлення. Мобільні додатки для роботи з фото і відео», «Сторіс», «Прямі ефіри ».

Модуль 4. - «Тексти», «Продаючі пости. Схема продає посади», «Інформаційні пости», «Розважальні пости», «Контент-план», «СММ-планер».

Модуль 5. - «Просування і залучення клієнтів», «Массфоловінг. Рукабот і автоматичні програми», «Масслайкінг», «Комментінг», «Хештег. Додатки», «Геотеги», «Алгоритм роботи по залученню потенційних клієнтів», «Алгоритм роботи в коментарях і директі (особистих смс)».

Модуль 6. - «Офіційна реклама», «Реклама у блогерів», «СФС», «Конкурси», «Взаємний піар», «Партнерство», «Розміщення постів в групах на ФБ», «Бізнес-сторінка в фейсбук».

Модуль 7. - «Просування аккаунта адміністратора інстаграм і фейсбук», «Проведення безкоштовних консультацій», «Аудит аккаунта», «Стратегія просування себе і клієнта», «Лінійка продуктів», «Особиста група. Чати. Закритий аккаунт», «Позиціонування ». «Помилки».

Модуль 8. - Повторення пройденого. Екзамен.

Крім корисної практичної інформації, теоретичних викладок і спілкування в тісному колі однодумців, учасники та учасниці отримають також робочий зошит, скрипти, схеми, таблиці та презентаційні матеріали Школи. Також ви зможете випити чай / кава, щоб підкріпити свої сили під час занять, а після іспиту отримаєте сертифікати і фоторепортаж!



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!