​Олександр Дмитрук: «Сервіс «Оплата частинами» – наш надійний союзник у бізнесі!»

28.12.17, 12:00

Впровадження нового кредитного продукту ПриватБанку дає значний імпульс у зростанні товарообігу. Цю тезу вже перевірено в мережі магазинів «Євротехніка”, що з готовністю підтверджує і директор Олександр Дмитрук.

-
У якому секторі економіки працює ваша компанія?
-
Мережа “Євротехніка» – магазини побутової і цифрової техніки. Конкуренція в цьому секторі економіки є чи не найбільша, і цей факт мотивує нас постійно розвиватися, шукати різні шляхи для заохочення наших клієнтів. Сьогодні, аби вигідно вирізнятись на фоні інших операторів на ринку, необхідно запропонувати покупцеві сервіс на найвищому рівні. Це має бути і зручність для покупця, і швидкість обслуговування, і найкращий персонал, і звичайно - чесні пропозиції товару і розстрочок.

-
Як ви дізналися про новий сервіс ПриватБанку?
-
Наша співпраця з ПриватБанком почалася з еквайрінгу. Тобто, розуміючи потреби ринку, спочатку ми встановили термінали та надали можливість нашим клієнтам розраховуватись за покупки банківськими картками. Початок співпраці був вдалим та значно розширив коло наших клієнтів, збільшуючи товарообіг та прибутки. Крім того, цей банк вирізняється високою інноваційністю - розвиваючись самі, вони спонукають до розвитку своїх партнерів, що і послужило вирішальним фактором в нашій співпраці. Розвиваючи наше партнерство, ми вже впровадили ряд банківських продуктів, які підвищили ефективність бізнесу та викликали ефект «синергії» з ПриватБанком. Тому новий сервіс «Оплата частинами» став для нас, так би мовити, черговим спільним проектом.

-
Чим вас привабив цей банківський продукт?
-
Ми побачили в ньому перспективу розширення можливостей як наших, так і наших клієнтів. За останні роки ринок суттєво змінився, став більш динамічним, інформаційно насиченим та, відповідно, значно конкурентним. А однією з найсильніших сторін продукту «Оплата частинами» є саме швидкість проведення операції – для здійснення покупки в кредит достатньо всього 30 секунд. У результаті клієнт отримує більше задоволення від покупки. Інша перевага сервісу – «прив”язаність» до банківської карти, що полегшує контроль та обслуговування кредиту. Все, що потрібно – стежити за балансом по карті і контролювати залишок. Перспективність цього продукту полягає і в тому, що клієнт прив'язується до своєї банківської карти так само, як до номера мобільного телефону або «аккаунта» в соцмережах. Ось чому, як мінімум на найближчі 10 років, цей сервіс буде популярний. Третя перевага полягає у вартості продукту, адже при дотриманні графіка оплат він є безкоштовним. Клієнтові потрібно лише розділити вартість товару на кількість платежів, які автоматично будуть списуватися з карти кожен місяць.

-
Які переваги цей продукт має в порівнянні з класичними «паперовими кредитами»?
-
Перш за все - швидкість і зручність, а також відсутність будь-яких комісій, страховок або переплат. Крім того, клієнтам більше не доведеться збирати незліченну кількість довідок про доходи, заощадження в банку, нерухомість, поручителів та інших документів, а також чекати рішення банку. Все вирішується за 30 секунд. Нашим клієнтам це дуже подобається.

-
Як використання послуги «Оплата частинами» вплинула на ефективність вашого бізнесу?
-
В результаті впровадження цього сервісу ми отримали значний імпульс у зростанні товарообігу, в тому числі і за рахунок середнього чеку, адже тепер наш покупець може дозволити собі більш дорогу та інноваційну техніку. За останні два роки частка таких покупок в мережі «Євротехніка» значно виросла. І я впевнений, що цей тренд буде посилюватися, а значить, ми отримаємо нових клієнтів. Ефективність нашого бізнесу безпосередньо залежить від рівня сервісу, який отримує клієнт нашого магазину, і сервіс «Оплата частинами» від ПриватБанку – наш надійний союзник у цьому напрямку.

Клієнти легко можуть дізнатися доступну суму по сервісу – досить лише відправити SMS з текстом chast на номер 10060. Це дозволяє продавцям максимально ефективно підібрати товар покупцеві в певній ціновій категорії, оскільки заздалегідь можна зорієнтуватися щодо фінансових можливостей клієнта.


PlanA - Майбутне варто планувАти

Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Ivan S.Региональный Чемпионат по Dog Puller
Если бы они написали, где - зрителей было бы больше
Женя .Фестиваль вуличної їжі запропонує містянам понад сотню…
Главное урны! МНОГО урн, наставьте пожалуйста. У нас люди Вроде как и не свиньи, но на КропФесте урны были переполнены…
Zhenya C.Кафе-кондитерская «Счастье» и пиццерия ChilliPizza
Заказал пиццу в "Счастье"... Ребятки...Это что то!Смачни традиции только за 161грн. Худший опыт в жизни!Честно,это…