Обирайте найзручніший спосіб отримання готівки за льготний проїзд

03.05.18, 12:00

Найбільший державний банк пропонує жителям Кіровоградщини простий та зручний спосіб отримання компенсації за проїзд у громадському транспорті.

14 квітня нинішнього року Кабінет Міністрів України затвердив Постанову «Деякі питання надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах», яка затверджує Порядок надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах, яким передбачається надання компенсації, розмір якої щорічно буде визначатись обласними адміністраціями на відповідний рік.

«Кіровоградською філією ПриватБанку відкрито та обслуговується більше 80 тисяч соціальних карток, що більше 50% усіх соціальних рахунків, відкритих у фінансових установах регіону, - розповідає Наталія Титаренко, керівник Напрямку «Просування соціальних програм» Кіровоградської філії ПриватБанку. - Це говорить про високий рівень довіри до нашого банку, який ми намагаємось виправдовувати. І сьогодні ми пропонуємо нашим клієнтам найзручніший спосіб отримання компенсації. Ми готові до монетизації будь-яких пільг, які держава нараховуватиме громадянам і гарантуємо негайне зарахування коштів».

Лише за 15 хвилин співробітники ПриватБанку безкоштовно оформлять картковий рахунок та видадуть банківську картку для зарахування готівки за льготний проїзд. Перевипуск картки у разі закінчення терміну її дії чи втрати - безкоштовний. Крім того, клієнти банку будуть безкоштовно отримувати SMS-повідомлення відразу після зарахування грошей. Зарахування та зняття коштів - без жодних комісій. Зняття готівки в будь-якому банкоматі України - без комісії. Безкоштовний доступ та користування найкращим в Україні Інтернет-банком Приват24.

ПриватБанк є лідером не лише у банківській сфері, але й одним із напотужніших гравців на полі високих технологій, який уже понад 20 років інвестує у розвиток дистанційного обслуговування клієнтів та побудову Smart Company.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!