Новий туристичний бренд: Україна працює над своїм іміджем у світі

26.03.14, 12:57

Сьогодні в Києві почалася міжнародна туристична виставка, на якій був представлений новий туристичний бренд України, повідомляє кореспондент сайту "Тусовка" із Києва.


«В ці складні часи, які переживає Україна, потрібні цінності, що об’єднають нашу країну. Новий туристичний бренд України – це символ, здатний з’єднати українців заради майбутнього. Туристичний бренд – це частина системної програми популяризації України у світі та активізації туризму всередині країни», – зазначила Олена Шаповалова, Голова Державного агентства України з туризму та курортів, презентуючи бренд.


Ядром концепції стала ідея “і-і”. Вона акцентує увагу на тому, що Україна – особлива цивілізація, яка століттями жила «між», на межах геополітичних, геокультурних, геоекономічних «плит» світу. І ця «звичка інтегрувати» сформувала особливу культуру, менталітет нації – «і-і замість або-або». Цю унікальну особливість ми й використовуємо при позиціонуванні та об’єднанні країни. 


Експерти констатують, що сфера туризму в Україні має величезний потенціал, який може стати каталізатором росту економіки. З 2014 року Україна буде представлятися на міжнародних виставках спільно з туроператорами, авіакомпаніями, туристичними регіонами України під єдиним туристичним брендом. 


«Туристичний бренд – це одна з граней ідентичності нашої країни. Важливо розуміти: бренд – це не дизайн, бренд – це сенс, стратегія і послідовні дії. Туристичне позиціювання має давати туристам вагому причину приїхати саме в Україну. Буква «U» (від англ. Ukraine) об'єднує різні символи і малюнки: бандуру як символ української музичної традиції, рок-гітару – як символ популярної течії в сучасній музиці; творчість, таланти і яскраві елементи розкривають душу українського народу. А основний слоган Ukraine: It’s all about U має подвійне значення: з одного боку його можна перекласти як: «Україна: це все про тебе», з іншого боку значення цього слогану: «Це все про Україну», – розповіла Тетяна Жданова, член команди “ВікіСітіНоміка”.


Ескізи логотипу, фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик, промо-матеріал і стандарти їх використання доступні на сайті http://visitukraine.gov.ua/tourist_brand та на сайті команди “ВікіСітіНоміка” http://wikicitynomica.org/future/turistichniy-brend-ukraini-brend-buk.html 




Комментарии

0z0n ivanovich29 марта 2014 11:01
1
Логотип Uniliver, оригинальности 0,01%
Ответить
Вікторія Талашкевич29 марта 2014 13:32
0
Я была на презентации. Знаете, сколько стоила эта работа? около 30-ти тысяч то ли евро, то ли долларов (платил какой-то немецкий фонд, хорошо хоть не бюджет)
Ответить
Вікторія Талашкевич29 марта 2014 13:33
0
Очуметь, - посмотрела в Интернете, таки да - Uniliver один в один :-(
Ответить
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!