Що таке "поштомат" і як ним користуватися у відділеннях банку?!
У
відділеннях ПриватБанку працює понад 1 000 поштоматів – сучасних
автоматичних точок отримання посилок і кореспонденції. Як повідомила
прес-служба банку, сьогодні поштомати ПриватБанку працюють не тільки у
великих містах, а й у віддалених населених пунктах і районних центрах.
За три місяці мережа поштоматів банку зросла вдвічі, що дозволило банку
стати найбільшою в Україні мережею з видачі посилок.
«Перша
національна мережа поштоматів ПриватБанку дає можливість отримувати
посилки поруч із домом, там, де зручно клієнтові, причому користуватися
поштоматами так само просто, як звичним нам усім банкоматом, – говорить
керівник напрямку «Споживче кредитування» ПриватБанку Андрій Ковтун. –
Технології, які ми використовуємо, дозволяють гарантувати безпеку
отримання посилок».
Поштомат – це автоматичний поштовий термінал самообслуговування, у якому клієнт може в зручний для нього час самостійно отримувати посилки. Відправник зазначає в декларації адресу поштомата. Коли посилку доставлено в поштомат, одержувач бачить SMS-повідомлення, після чого може забрати відправлення, підтвердивши свою особу через термінал самообслуговування за допомогою платіжної картки ПриватБанку або ввівши номер телефону на сенсорному екрані. Поштомат відкриє відповідну скриньку, з якої одержувач зможе забрати свою посилку.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?