Особливі клієнти банків мають почуватися комфортно
Люди з обмеженими можливостями потребують особливої уваги та піклування, і не на словах, а на реальних справах. Приємно бачити пандуси, чути розмовляючі світлофори та інші засоби, що допомагають нашим співвітчизникам відчувати себе потрібними суспільству та не відчувати свої обмежені можливості.
ПриватБанк розуміє і намагається всіляко полегшити життя тим, кому і так непросто. Сьогодні 9 відділень Кіровоградської філії ПриватБанку, де вхід має декілька східців, обладнані пандусами: відділення №11 у м. Гайворон по вул.Воровского, 20, відділення №12, у смт Компаніївка по вул.Калініна,15/3, відділення №25 у м.Кіровограді по вул.В.Перспективна,8, відділення №26 у м.Бобринець по вул. Дзержинського, 6а, відділення №28 у м.Кіровограді по вул.Степняка-Кравчинського,2, відділення №29 у смт Голованівськ по вул.Леніна,46, відділення №31 у смт Петрово по вул.Ілліча, 41А, відділення №94 у м. Кіровограді по вул. Слави, 20 , відділення №112 м. Олександрія по пр. Леніна,77. Інші відділення, де відсутні технічні можливості встановлення пандусу, обладнані кнопками виклику працівника.
“Останнім часом у інформаційному просторі багато йдеться про соціально-відповідальний бізнес, - розповідає Наталія Титаренко, керівник Направлення просування соціальних програм Кіровоградської філії ПриватБанку. - Ми не розповідаємо, ми робимо реальні кроки, аби наші особливі клієнти відчували себе комфортно. А це і випуск карт, при необхідності, за місцем проживання клієнта, і можливість дистанційного обслуговування - через інтернет-банкінг Приват24 чи за безкоштовною цілодобовою телефонною підтримкою 3700, або підключити функцію “Регулярні платежі” (це автоматична оплата рахунків, яка дозволяє клієнтам не витрачати зусилля та час для приходу у відділення банку) тощо”.
Зняття готівки в банкоматах, оплата комунальних платежів для власників соціальних карток проводиться без стягнення комісії. Користуючись цією карткою, можна навіть отримати невеличкий прибуток. Банк нараховує відсотки на кошти, які не знімаються, а залишаються на картці. У ПриватБанку цю функцію виконують декілька видів вкладів з особливими умовами накопичування, тому це ще одна хороша можливість отримати додаткові кошти до пенсії. Поповнювати вклади можна невеликими сумами з пенсії – банк це може робити навіть автоматично. Таким чином, щомісяця перераховуючи на депозит по 100 гривень, за рік можна отримати додатково біля 1000 гривень. Також можна отримувати знижки і бонуси в мережі партнерів банкуБонус + при розрахунках карткою в торгових точках і аптеках.
“Користуватися карткою для соціальних виплат ПриватБанку надзвичайно просто, зручно, і навіть можу сказати комфортно, - розповідає кіровоградка Валентина Олефіренко. - Оформлення картки миттєве, не потрібно по декілька раз іти до відділення. Крім того, величезна кількість відділень ПриватБанку дає змогу обирати найближче, найзручніше тощо. А інтернет-банкінг то взагалі щось надзвичайне. Сижу собі вдома і оплачую і комуналку, і поповнюю мобільний телефон, і за телебачення, і за інтернет, та що завгодно”.
Для осіб, які обмежені в пересуванні, існує послуга доставки карток додому. Крім того, власники соціальних карток ПриватБанку можуть без комісій знімати свою пенсію і в банкоматах інших українських банків, комісійні за користування послугами "чужих" банкоматів автоматично оплачуються самим банком, а не клієнтами. Майже 6 тис кіровоградців з обмеженими можливостями користуються послугами ПриватБанку
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?