ПриватБанк відкрив у Кіровограді нове відділення з сучасним дизайном та стилем обслуговування
18.08.15, 16:00
Відділення “Привокзальне”, саме таку назву воно отримало, розміщено за адресою: пр.Правди,2Г (біля Колгоспного ринку та старого автовокзалу). ПриватБанк продовжує розвиватись та активно відкривати банківські відділення нового зручного формату самообслуговування. У новому відділенні будь-яку послугу можна отримати протягом декількох хвилин. Новий формат обслуговування клієнтів дозволяє економити час і вирішувати питання оперативно та з комфортом - світле та просторе приміщення з найсучаснішою технікою, універсальні фахівці і зручна система самообслуговування .
“Ми одні з перших не тільки в Україні, але й у світі, пропонуємо нашим клієнтам планшетне обслуговування, - презентує нововведення Ростислав Масло, директор Кіровоградського регіонального управління Приватбанку. - Це надзвичайно зручний формат. Клієнт приймає участь у всіх операціях, які здійснює спеціаліст Банку. Він не просто бачить усе, що відбувається: свій рахунок, рух власних коштів, а основне - він навчається, як проводити всі ці операції самостійно, поза стінами відділення. Ми навчаємо своїх клієнтів здійснювати найпростіші банківські операції власноруч, уникаючи відвідувань банку, черг, економлячи найцінніше - свій час”. Унікальність таких нових відділеннь в тому, що тепер клієнти можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими допомогти оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає виснажливе очікування в чергах."Побачив, що неподалік мого дому відкрилось нове відділення ПриватБанку, - розповідає кіровоградець Дмитро Курилов.- А так, як я клієнт цього банку вже не один рік, звичайно зайшов. І завмер. Прохолодно, затишно, красиво та зручно. Спеціалісти посміхаються і готові допомогти, тут тобі і зручні місця для очікування, і зони самообслуговування, і каса без черг. Та ще й біля самого дому. Все в одному. Дякую".
У нових відділеннях виділені зони самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко не тільки виконати будь-яку банківську операцію, але й безкоштовно навчать новим технологіям і можливостям. Більше того, співробітники банку можуть проконсультувати з будь-якого питання, в тому числі, як швидко і зручно отримати банківські послуги не виходячи з дому, користуючись інтернет-банкінгом. В недалекому майбутньому відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон. Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.
У Кіровоградській області працює понад 166 банкоматів, 193 термінали самообслуговування, 60 відділеннь, 52 з яких працюють і в суботу для зручності своїх клієнтів. Чотири відділення працюють без вихідних та перерв, отримати всі банківські послуги можна за допомогою терміналів самообслуговування та банкоматів за адресами: у м.Кіровограді - по вул. Преображенській,26/70 (приміщення регіонального управління) та вул.Преображенській,2 (що біля площі Б.Хмельницького); у м.Олександрії — по просп. Леніна,122 (центральний офіс) та просп.Леніна,77.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?