OLX: у 2016 році найчастіше купували одяг, дитячі товари та електроніку
У 2016 році 59% користувачів OLX заходили на сервіс з мобільних пристроїв. Найчастіше купували електроніку, одяг, взуття й дитячі товари. При цьому 40% речей були у вжитку, 60% товарів у новому стані. Чверть усіх покупок здійснені в Київській області. Дані аналітиків OLX за результатами 2016 року також свідчать про ріст відвідуваності майданчика, збільшення числа нових оголошень і закритих угод.
За минулий рік у сприйнятті українців OLX став стійко асоціюватися з онлайн-шопінгом. Як показало жовтневе дослідження GfK, онлайн-покупці обирають OLX першочергово для придбання найбільш затребуваних споживчих категорій – одягу, взуття, дитячих товарів.
За 2016 рік на ресурсі зареєструвалося 2,5 млн. нових продавців. Відвідуваність OLX за рік виросла на 16%. У жовтні кількість переглядів сторінок побила лютневий рекорд 3 млрд. й перевищила 4 млрд. Найчастіше користувачі переглядали розділи про продаж одягу, взуття, дитячих товарів, електроніки, а також транспорту. За оцінками аналітиків, щомісяця майданчиком користується більше 8 млн. українців.
2016 року продавці OLX опублікували 52 млн. нових оголошень. Це на 40% більше, ніж 2015 року. 60% оголошень пропонували вживані рачі, інші 40% - товари в новому стані. Вартість усіх представлених товарів та послуг склала 4,8 трильйона гривень. Найбільше оголошень стосувалося одягу, взуття, товарів для краси та здоров’я – 26% від загального числа пропозицій. Активно продавали також дитячі товари й електроніку.
Купували найчастіше те ж, що й продавали – споживчі товари та електроніку. У споживчих категоріях з допомогою OLX було закрито біля 14 млн. угод. Чверть продажів відбулося в Київській області. Активно купували також у Дніпропетровській (11% від усіх закрити угод), Харківській (10%), Одеській (7%), Донецькій (6%) та Львівській (5%) областях.
2016 року відбулася зміна з точки зору платформ, з яких користувалися OLX. Якщо 2015 року з десктопу на OLX заходило 50% користувачів, то в 2016 році – 41%. Більше половини українців користувалося сервісом з мобільних пристроїв, переважно з допомогою мобільного додатка OLX: 20% відвідувань прийшлося на мобільну версію сервісу, і 39% - на мобільний додаток.
Кількість завантажень мобільного додатка OLX на кінець 2016 року склала майже 9 млн.: Android – понад 6,6 млн. завантажень; iOS – більше 2,2 млн.; Windows Phone – 6200.
Оксана Венгровська
PR-менеджер OLX
Oksana.vengrovskaya@olx.com
https://www.olx.ua
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?