​ПриватБанк відкрив перший "Магазин" у центрі Кіровограда

02.10.14, 10:00

ПриватБанк запропонував кіровоградцям новий вид послуг. Відтепер городянам пропонується здійснювати інтернет-покупки разом з незамінним експертом покупок в інтернеті “Магазином”, який розпочав працювати у відділенні ПриватБанку по вул. Преображенській,2 (пл.Б.Хмельницького).

“Ми допоможемо кожному знайти потрібний товар, та ще й за самою низькою ціною, а потім покажемо як здійнити покупки в інтернеті, - розповідає Олег Шинковенко, спеціаліст по обслуговуванню клієнтів, консультант “Магазину”. - Наш "Магазин" користується тільки надійними ресурсами, і ми убезпечимо Вас від шахраїв. Крім того, що ми допоможемо обрати товар за самими оптимальними цінами і вирішити будь-які питання з оплатою, ми вирішимо питання з доставкою покупки. А ще нашим клієнтам ми пропонуємо спеціальні пропозиції - знижки, участь у різних акціях, можливість оплати товар частинами і без переплат”.

Спеціалісти магазину допоможуть кожному здійснювати покупки в інтернеті, уникнути проблем з шахрайськими сайтами та пропозиціями, навчать як убезпечити себе від інтернет-шахраїв. Партнери “Магазину” пропонують більш вигідні умови для інтернет-покупок. Крім того, клієнти матимуть можливіть приймати участь у численних акціях і спеціальних пропозиціях та вигравати призи і подарунки. Тут же, в “Магазині”, можна отримати “живу” консультацію щодо обраних товарів, цінової політики аби уникнути покупок неякісного товару чи за завищеними цінами.

"Це дуже добре, що є такі магазини, я не маю часу на блукання по інтернету, а ще й налякана численними повідомленями про інтернет-шахраїв, які продають лише обіцянки, видурючи гроші у довірливих покупців, - розповідає кіровоградка Олена Огеренко. - Тому і звернулась саме до "Магазину" ПриватБанку, які знайшли так мені потрібний планшет, до речі, не дорогий і якісний. Крім того, консультант розповів мені про акцію - повернення 5% вартості смартфону чи планшету, купленого через "Магазин" ПриватБанку". Чудово, тепер маю і покупку, і приємну знижку".

Спеціально для клієнтів “Магазину” було створено службу підтримки за телефоном +380927353202. Зателефонувавши за цим номером, клієнти “Магазину” отримають онлайн-консультацію щодо покупок у вітчизняних та закордонних інтернет-магазинах.

“Ми плануємо відкрити ще декілька таких “Магазинів”, - розповідає Ростислав Масло, директор Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Не можна залишити поза нашою увагою жителів і районних центрів. Ми не маємо права позбавити їх таких сучасних, мобільних та технологічних закладів торгівлі”. Сьогодні Кіровоградська філія ПриватБанку обслуговує більше 371 тис. рахунків індивідуальних клієнтів та 11,5 тис. корпоративних клієнтів. ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!