За 42 години до виборів
Політична дискусія в рамках проекту "Кіровоградські голоси - за демократію" відбулась напередодні дня тиші. Захід був організований НРГО "Турбота", яка є регіональним партнером DVV International та Кіровоградського прес-клубу у здійсненні цього проекту.
Підвести підсумки передвиборчій кампанії та обговорити, як піклуватимуться про чесність та прозорість голосування була запрошені представники абсолютно всії політичних сил, які претендують на крісла в радах різного рівня, а також ті кандидати на посаду міського голови, які беруть участь у виборах як самовисуванці, оскільки основною метою заходу було залучення громадськості до діалогу із політиками та активної участі у демократичних процесах, що відбуваються наразі в Україні.
Кандидатка в депутати до міської ради від політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" Яна Вечірко та кандидат одразу до двох рад - міської та Кіровської районної у місті ради Олександр Сосонський відповідали на питання та дискутували із журналістами, представниками громадськості щодо перебігу передвиборчої кампанії.
Значну частину часу було відведено обговоренню того, як забепечити чесність підсумків голосування. Це питання дуже хвилювало спостерігачів від міжнародних організацій, зокрема ENEMO, які також брали участь у дискусії.Так, всі кандидати в депутати зазначили, що забепечуватимуть спостерігачів на виборчих дільницях свого округу, а на певних будуть присутніми і самі.
Довідково: Проект «Регіональні голоси за демократію» виконується Інститутом міжнародного співробітництва німецької асоціації народних університетів ( DVV International) та НРГО “Прес-клуб реформ” у п’яти областях України – це Вінницька, Запорізька, Житомирська, Кіровоградська та Херсонська області. Проект, що виконується за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини, стартував у серпні 2015-го року і завершиться у грудні 2015 року.
Мета проекту – підвищити обізнаність громадськості щодо ініціатив громадянського суспільства у п’яти цільових областях шляхом якісної регіональної журналістики. Партнери проекту – організації громадянського суспільства у співпраці з журналістами ЗМІ, – віддані справі просування відкритого і активного діалогу між громадянами, ЗМІ та політиками під час виборчої кампанії до місцевих рад восени 2015 року. Цільові групи проекту – це активісти громадських організацій та журналісти у віці від 18 до 35 років, що об’єдналися і працюють у тісному партнерстві.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?