Ні – тиші в бібліотеці, або Як шалений квест зруйнував стереотипи
19.09.16, 16:00
Це було професійно! Це було якісно! Це було неймовірно круто – і це було ВПЕРШЕ! 15 вересня в обласній бібліотеці ім. Д. Чижевського відбувся інтелектуальний квест «Бібліотекар. Нова команда».
Трохи передісторії. Задумка проведення квесту виникла давно, ще влітку бібліотека спільно з організаторами Оленою та Юрієм Козачинськими обговорили умови квесту: гра проводиться у приміщенні бібліотеки, завдання доведеться виконувати не лише у відділах обслуговування, але й відділі основного книгозберігання, який не є доступним для користувачів, бібліотечному кінозалі, туалетах, роздягальні і у всіх холах. Шифри і коди були скрізь: у книгах, меблях, картинах, оздобленні, та навіть самі назви відділів мали таке шифрування, що без спеціальної підготовки годі було й розгадати. Але навіть при всьому бажанні, бібліотекарі нічим не могли допомогти учасниками і якимось чином вплинути на перебіг гри за допомогою підказок. Єдиними помічниками були власне нестандартне мислення, загальна ерудиція і звісно інтуїція. Учасники самі реєструвалися на спеціальному сайті організаторів, на свою зареєстровану сторінку отримували завдання, вводили отримані коди і просувалися далі. Гра відбувалася в режимі он-лайн в зонах WI-FI. Все вирішував час – а рухатися потрібно миттєво, швидко метикувати, використовуючи усі ресурси для дешифрування. Наприклад, одне з завдань – знайти назву керамічного глечика з каталогу цвітнянської керамічної колекції, або вгадати класичний український фільм «Пропала грамота», якщо з першого разу не вийшло, можна скористатися підказками і класти назву фільму за номерами глядацьких місць, перевівши цифри у букви. «Де взяти азбуку Морзе? На якому поверсі креативний простір «MakerSpace» - це були найлегші питання, що лунали в холах. Гра була побудована рівнями і блоками, таким чином максимально розкриваючи всі інформаційні ресурси бібліотеки, ще невідомі першокурсникам. До участі в грі зареєструвалися 19 команд майже всіх вищих та середніх спеціальних навчальних закладів міста, в кожній команді налічувалось від 5 до 8 учасників. Приходили як злагоджені компанійські спільноти, так і студенти, які лишень два тижні тому познайомилися. І за словами одного з викладачів – це була дійсно чудова гра, яка крім призів і подарунків дала значно більше – поєднала молодь, здружила студентів. Третє місце отримала команда навчального закладу «Сокіл», друге місце посіли студенти Державної Льотної академії України, а найкращими виявились таємнича команда «DarthVader». Гра була безкоштовною, всі отримали заохочувальні призи та читацькі квитки бібліотеки. Це був абсолютно новий формат заходу, який коли-небудь проводився у бібліотеці. Завдяки тому, що завдання складали не-бібліотекарі, а проходили рівні не «заучки-ботани» під примусом, то це висвітлило книгозбірню зовсім іншою. Можна проводити сотні екскурсій, лекцій і презентацій, а можна провести один квест і отримати імідж інноваційного молодіжного майданчика, куди цікаво й комфортно приходити з друзями. І на завершення хочеться сказати, це було дивовижно круто, і це варто повторити!Світлана Приймак, обласна бібліотека ім.Д. Чижевського
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?