Кропивницькі юніори успішно захистили власні стартапи!

25.08.17, 10:00

15 cемикласників ЗОШ №34 отримали дипломи про закінчення літньої Бізнес-Школи ЮніорБанку. 11 випускників отримали найвищі бали за бізнес-тести, що вдається далеко не кожному юніору. За 8 занять діти навчилися не лише користуватися банківськими продуктами, вони вдало створили власні стартапи, які гідно презентували та захистили.

“Кожен юніор повинен був створити власний стартап та довести, що він вигідний та принесе прибуток, визначений у розрахунках, - розповідає Вікторія Копаєва, бізнес-тренер ЮніорБанку Кіровоградської філії ПриватБанку. - Приємно, що усі справились із завданням і гідно презентували свої роботи. Найцікавішими були стартапи про захист безпритульних собак, про створення картинг-клубу у Кропивницькому, навіть про ресторан із застосуванням найсучасніших інноваційних технологій (посуд,який можна їсти тощо). От такі у нас розумні, талановиті і креативні юніори”. Під час занять бізнес-тренер працювала над розвитком нестандартного мислення, навчала ораторському мистецтву та впевненості у власних силах та талантах.

“Я дуже люблю тварин, особливо собак, - розповідає Вікторія Мала, випускниця Бізнес-Школи, - тому мій стартап стосувався домашніх улюбленців. Ось чому у ПриватБанку, наприклад, є VIP-обслуговування для особливо важливих клієнтів, а VIP-обслуговування для тварин немає. Тому я свої бізнес-розрахунки робила саме у цьому напрямку. Прикольно так, виявляється, ми ще й прибуток можемо від цього отримувати. В мене, до речі, є ще ціла купа різноманітних ідей”.

“Найбільше мені сподобалося заняття із захисту стартапів, - розповідає Максим Руденко, керівник ЮніорБанку Кіровоградської філії ПриватБанку, - таких жарких, в той же час толерантних та коректних дебатів, не вистачає нашим політикам. Ось де і у кого їм слід повчитися. Ще я відмітив чудові навички ораторського мистецтва під час виконання завдання (до речі, на підготовку якого виділено було лише 10 хв.) з презентації продукту. Товар, який кожен мав презентувати та продати, обирався рандомно. Тобто кожен отримав продукт, який навіть не очікував. Ось тут я побачив і уміння аналізувати, визначати найсильніші сторони товару, і уміння переконувати, навіть за допомогою складних математичних розрахунків та із застосуванням власної харизми”. Аби долучитися до розумних, креативних та успішних, слід просто звернутись до будь-якого віддліення ПриватБанку або зареєструватись на сайті ЮніорБанку.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Michael G.Цвітне: Гончарство ХІХ-ХХ століття
Мій батько з Цвітної, жив там до війни і мобілізований був Єлісаветградковським райвоєнкоматом на війну. До речі,…
Танюшка .Отель-ресторан "Бегемот"
Заказывали номер по телефону, попросили с удобствами который стоит 500 грн сутки, в итоге при заезде оказалось…
Ирина .Ресторан "Стейк-Хауз" Come In
Доброго всем времени суток! Побывала в этом заведении сегодня впервые и хотелось бы поделиться впечатлениями.…