Що шукали українці на найбільшому «онлайн-базарі» в 2017?

23.01.18, 16:00

Минулий рік запам’ятався дистанційним і раціональним шопінгом — понад мільйон разів користувачі відправили одне одному товари безкоштовною OLX доставкою, а в топ запитів повернулися споживчі товарні категорії.

У 2017 українці інтенсивніше крутили педалі, аніж спінери. Велосипед міцно утримує лідерські позиції загального рейтингу пошукових запитів, в той час як супер трендова, до недавнього часу, дрібничка опустилася на 18 місце.

Користувачі Android активно оновлювали гардероб: половину запитів із верхньої десятки рейтингу склали одяг і взуття. Варто відзначити, що семантичний вибір підкатегорії був дуже широким: тільки серед асортименту взуття покупці знаходили на свій смак «сліпони», «місяцеходи» і навіть «дутики».

ТОП-10 запитів з Android

1.Велосипед 14,1%

2.Диван 14,0%

3.Сукня13,5%

4.Куртка 10,9%

5.Квартира 10,0%

6.Кросівки 9,3%

7.Дитячий візок 8,1%

8.Черевики7,6%

9.Ноутбук 7,0%

10. Пальто 5,5%

Їх «яблучні» опоненти, власники iDevices, демонстрували абсолютну відданість улюбленому бренду: перші 6 позицій топ-10 зайняли різні моделі гаджетів Apple. Втім, гарно одягнутися намагалися і користувачі iOS— замикають список їх пошуку рітейл бренди: Zara, Nike, Adidas і запит «сукня», який позбавлений будь-якої конкретики.

ТОП-10 запитів з iOS

1.iPhone 6 19,3%

2.iPhone 7 12,3%

3.iPhone 5s 10,5%

4.iPhone 9,5%

5.iPhone 6s 9,0%

6.iPhone 5 8,8%

7.Zara 8,5%

8.Nike 8,4%

9.Adidas 7,0%

10.Сукня 6,7%

Власники ПК та ноутбуків проявили несподіваний інтерес до мотоблоків (6 місце) і цілком очікуваний — до телефонів iPhone 6 і 5s (3 і 4 місця). Загалом, їх запити практично ідентичні запитам користувачів Android.

ТОП-10 запитів з Desktop

1.Велосипед 17,2%

2.Диван 13,0%

3.iPhone 6 10,7%

4.iPhone 5s 9,5%

5.Сукня 9,4%

6.Мотоблок 9,3%

7.Куртка 9,2%

8.Кросівки 8,7%

9.Ноутбук 6,8%

10.Квартира 6,2%

Одним з найбільш незвичайних дитячих товарів, що має попит, став Бейблейд — популяризована японськими коміксами іграшка-дзиґа.

Найпопулярнішими в пошуку брендами стали Adidas, Nike, iPhone і Samsung, у той час як Sony продовжує втрачати позиції. У завзятому протистоянні японська марка випередила собаку Хаскі, але посіла лише 89 місце в рейтингу.

Бюджетні девайси та аксесуари склали ТОП у користуванні послугою OLX доставка: середня вартість товарів, що відправлялися, склала 454 грн. За територіальним розподілом, здебільшого покупцями виявилися жителі невеликих міст (58%). Продавці ж, навпаки, локалізувалися переважно в мільйонниках.

В цілому, українці стали витрачати більше грошей в онлайні: середній чек у категоріях споживчих товарів у порівнянні з 2016 роком збільшився на 7% і склав майже 1300 грн.

Довідка: OLX — сервіс оголошень №1 в Україні. Українська база майданчика налічує понад 11,9 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн нових пропозицій. Кожну секунду на сервісі публікується 2 нових оголошення. За даними компанії Gemius, ресурс входить у топ-10 найпопулярніших сайтів серед українців (fusion-панель, червень 2017 р.). Кожен другий інтернет-користувач з України відвідує сервіс мінімум один раз на місяць.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!