Конкурс «Інноваційний Освітянин Кіровоградщини»

30.04.2016
30.04.2016

Мета конкурсу: поширити успішні практики впровадження новітніх технологій в освітню діяльність вчителями навчальних закладів міста Кіровограда та Кіровоградської області. До участі запрошуються усі, хто сприяє інноваціям в освіті у регіоні!


Організатор конкурсу Маргарита Калюжна, сертифікований учитель-експерт Microsoft, вчитель НВК Кіровоградський колегіум. Конкурс проводиться за підтримки Інституту модернізації змісту освіти МОН України, Академії інноваційного розвитку освіти, управління освіти, науки, молоді і спорту Кіровоградської облдержадміністрації та управління освіти Кіровоградської міської ради.

Конкурс триватиме з 28 березня до 30 квітня 2016 року. Підсумки конкурсу будуть оголошені у травні 2016 року.

Умови конкурсу
1. До участі запрошуються вчителі навчальних закладів міста Кіровограда та Кіровоградської області.
2. Зареєструватися за посиланням http://1drv.ms/1MKAu89
3. Розмістити свою роботу на порталі http://1drv.ms/1MKAu89 та обов’язково заповнити профіль учасника та профіль навчального закладу. Інструкція щодо реєстрації на порталі - http://1drv.ms/1MKAu89
4. Поширити лінк на свою роботу у своєму акаунті на Фейсбук з хештегами #innovatoredukr, #‎MSFTEDU‬‬‬, #‎MIEExpert‬‬‬‬
5. Написати коментар до однієї з робіт колег на порталі http://1drv.ms/1MKAu89
6. Розміщення матеріалів на сайті освітньої мережі Microsoft http://1drv.ms/1MKAu89 означає згоду учасника на вільне використання цих матеріалів у навчально-виховному процесі іншими користувачами мережі.

Вимоги до конкурсних робіт
1. Розробка уроку, виховного заходу, проектної діяльності за програмою 21st Century Learning Design
http://bit.ly/1zhN511
2. Створені за допомогою інструментів Sway, Office Mix, OneNote.

Призовий фонд: І місце – ноутбук ІІ місце – смартфон ІІІ місце – мобільний телефон

Крітерії оцінювання робіт:
- Співробітництво. Якою мірою навчальна діяльність вимагає від учнів вміння співпрацювати, домовлятися з іншими, щоб досягти сталого рішення, що формує зміст, процес та продукт їх співпраці? Чи була їх робота взаємозалежною?
- Побудова знань і критичне мислення. Якою мірою навчальна діяльність стимулює учнів конструювати і застосовувати знання, а також в тому, що знання міждисциплінарні?
- Саморегулювання. Якою мірою навчальна діяльність передбачає можливість перегляду учнями своєї роботи на основі відгуків? - Реальне вирішення проблем і інновації. Якою мірою навчальна діяльність співвідноситься з реальними глобальними проблемами і в який інноваційний спосіб пропонується її вирішити?
- Використання ІКТ для вивчення. Якою мірою навчальна діяльність підтримує будівництво знань за допомогою ІКТ?
- Комунікативність. Якою мірою навчальна діяльність використовується для створення послідовного повідомлення для конкретної аудиторії?

Оцінювання робіт учасників конкурсу проводить журі шляхом присвоювання балів. Персональний склад журі визначають організатори конкурсу. Повний склад членів журі буде оприлюднено після оголошення результатів Конкурсу. Усі учасники, чиї роботи будуть допущені на розгляд журі, отримають сертифікат учасника. Персональний сертифікат учасника конкурсу буде надіслано в електронній формі на електронну адресу, вказану при он-лайн реєстрації. За довідками звертатися verritka@ukr.net



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!