Банк пропонує кар’єрний ріст молоді Кіровоградщини
10.10.15, 14:00
Уже 2 роки працює центр обробки дзвінків (Call Centre) у Кіровоградській філії ПриватБанку, який не лише відповідає на всі запитання клієнтів, але й допомагає у вирішенні багатьох питань. Щодобово 60 співробітників кол-центру опрацьовують майже 10 тис. звернень громадян, допомагаючи клієнтам освоїти Приват24, платежі в ТСО чи банкоматі, дізнатись баланс карт чи суми по кредитам і депозитам тощо. Робота в Call Centre - це чудовий старт для подальшого кар’єрного росту та неперевершений досвід роботи у банківській сфері.
“Ми запрошуємо на роботу студентів економічних та інших факультетів кіровоградських вищих навчальних закладів, - розповідає Тетяна Джевага, керівник регіонального центру з підбору персоналу Кіровоградської філії ПриватБанку. - ПриватБанк пропонує не лише пройти практику, але й отримати стабільну конкурентоспроможну зарплату, яка сьогодні складає біля 4 тис грн. В подальшому кожен може побудувати динамічну та успішну кар'єру. Робота - за змінним графіком, який надає можливість поєднувати працю з навчанням. І хоча навантаження на спеціалістів колл-центрів не малі, враховуючи кількість клієнтів ПриватБанку, але працювати досить цікаво, пізнавально та надзвичайно корисно”.
Для додаткової інформаці можна звернутись за тел: +380969212357 (Тетяна)
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?