Банк пропонує кар’єрний ріст молоді Кіровоградщини
10.10.15, 14:00
Уже 2 роки працює центр обробки дзвінків (Call Centre) у Кіровоградській філії ПриватБанку, який не лише відповідає на всі запитання клієнтів, але й допомагає у вирішенні багатьох питань. Щодобово 60 співробітників кол-центру опрацьовують майже 10 тис. звернень громадян, допомагаючи клієнтам освоїти Приват24, платежі в ТСО чи банкоматі, дізнатись баланс карт чи суми по кредитам і депозитам тощо. Робота в Call Centre - це чудовий старт для подальшого кар’єрного росту та неперевершений досвід роботи у банківській сфері.
ПриваБанк надає унікальну можливість студентській молоді випробувати себе і одночасно зрозуміти у чому суть роботи банківського службовця. Саме робота у Call Centre надасть можливість застосувати на практиці, отримані у ВНЗі теоретичні знання , здобути практичні навички роботи у банківській сфері. Нерідко з операторів колл-центрів виростають чудові фахівці банківської справи, і навіть топ-менеджери. Ті ж, хто оберуть іншу професію, отримають унікальний досвід робота та повну інформацію про переваги ПриватБанку, його послуги та найсучасніші технології.“Ми запрошуємо на роботу студентів економічних та інших факультетів кіровоградських вищих навчальних закладів, - розповідає Тетяна Джевага, керівник регіонального центру з підбору персоналу Кіровоградської філії ПриватБанку. - ПриватБанк пропонує не лише пройти практику, але й отримати стабільну конкурентоспроможну зарплату, яка сьогодні складає біля 4 тис грн. В подальшому кожен може побудувати динамічну та успішну кар'єру. Робота - за змінним графіком, який надає можливість поєднувати працю з навчанням. І хоча навантаження на спеціалістів колл-центрів не малі, враховуючи кількість клієнтів ПриватБанку, але працювати досить цікаво, пізнавально та надзвичайно корисно”.
Для додаткової інформаці можна звернутись за тел: +380969212357 (Тетяна)
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?