У найвіддаленішому містечку Кіровоградщини відкрилося найсучасніше банківське відділення
28.04.15, 16:00
Голованівське відділення № 29 Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку пропонує своїм клієнтам найсучасніше європейське обслуговування в оновленому приміщенні з open-space. Відкриття відділення після редизайну стало святом. Спеціалістів Банку прийшли привітати наймолодші юніори - першокласники Голованівської школи.
“Ми готувались до свята заздалегідь, - розповідає Світлана Дудар, класний керівник учнів 1 класу НВК "Голованівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка - гімназія". - У ПриватБанку ми не вперше, ми були вже і на екскурсії, спеціалісти Банку знайомили дітей зі світом фінансів та банків. Можна сказати, що ми давні друзі. Тому і вірші, які я присвятила цьому святу, лягали у рядки легко та швидко. А дітки залюбки вивчили їх напам’ять та подарували і банкірам і городянам”. Вірші, пісні та поздоровлення від щирого серця сподобались і банкірам, і гостям свята: клієнтам та керівникам районних державних установ. “Жителі нашого району звикли, що саме ПриватБанк може надати найбільший спектр послуг та допомогти кожному у вирішенні усіх фінансових питань, - розповідає Людмила Цилюрик, начальник управління Пенсійного фонду України в Голованівському районі. - Недарма 90 відсотків пенсіонерів Голованівщини довірили свої пенсійні рахунки саме ПриватБанку. Ці цифри говрять про високий рівень довіри до цієї банківської установи”.Відділення змінило не лише дизайн, але й формат обслуговування - на відвідувачів чекає приміщення європейського зразку, з відкритою архітектурою та без кабінетної системи. Виділені зони самообслуговування позбавляють відвідувачів від черг і стомлюючого очікування. Тепер клієнти ПриватБанку можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає створення черг. “Ми цінуємо кожного нашого клієнта, пропонуючи йому комфорт, найсучасніші послуги та покращений формат обслуговування, - розповідає Олександр Татаренко, заступник директора Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Переведення значної кількості банківських операції у сферу самообслуговування дає змогу клієнтам не тільки вивільнити свій час, але й підштовхує до освоєння новітніх технології, які значно полегшують сучасне життя. Це надзвичайно зручний формат, який дозволяє клієнту бачити усі операції, які здійснює клієнт-менеджер, свій рахунок, рух власних коштів і т.д. Таким чином ми підводимо клієнта до необхідності навчання працювати з мобільними додатками, спочатку під наглядом працівника, а згодом – самостійно користуватися усіма перевагами самообслуговування”.
Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту чи придбання квитків на потяги, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон (мобільні додатки). Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.
Сьогодні ПриватБанк пропонує своїм клієнтам ряд найсучасніших послуг - придбання квитків та навіть автівок, оформлення страхування від надзвичайних випадків чи навіть втрати роботи тощо. Дбаючи про своїх клієнтів, Банк навіть пропонує оплачувати за них податки. За клієнтів, які оформили депозитний вклад у будь-якій валюті та у будь-якому розмірі уже сьогодні, банк заплатить податок з нарахованих відсотків за цим депозитом. Реальний дохід буде на 27% вищий, ніж за депозитом, який буде оформлено в інший період. В акції беруть участь усі розміщені та продовжені у цей період вклади, один клієнт може оформити скільки завгодно вкладів, і всі вони будуть брати участь в акції. У 2014 році на Кіровоградщині відкрилось 4 нових відділення та здійснено редизайн 16 відділень ПриватБанку, які обслуговують клієнтів у сучасному “відкритому” форматі. Лише з початку нинішнього року вже 3 відділення ПриватБанку обслуговують клієнтів у оновлених відділеннях після редизайну.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?