Перший тренінг регіональної медіашколи в рамках проекту “Голоси громад” відбувся в Дніпрі для представників і представниць ОТГ Дніпропетровської області....
Топ-менеджери Кіровоградської філії ПриватБанку та голова фермерського господарства Наталія Кезик (Добровеличківський район) розповіли сьогодні у прес-центрі «Центральноукраїнського бюро новин» журналістам про важливість фінансової підтримки малого та середнього бізнесу та переваги кредитування у ПриватБанку....
Кировоградский еженедельник "Все про все" продолжает совместный проект с сайтом "Тусовка" - рубрику "Афиша", в которой публикуются анонсы самых интересных событий ближайшей недели....
Важливий форум пройшов сьогодні у Кропивницькому. Це вже друге місто приймало учасників та спікерів найбільш масштабної обласної події, що присвячена реформі децентралізації. Участь у ній взяли біля двохсот представників органів місцевого самоврядування із Кіровоградської та Черкаської областей, а також спікери та запрошені із інших областей України та зі столиці....
Днями у селі Казавчин Гайворонського району Кіровоградської області відбулися громадські слухання з презентації масштабного проекту «Казавчин: стратегії та проекти», який розробила громадська організації "Агентство розвитку територій"....
Психологія ніколи особливо не цікавилась проблемами споживання, її увага зосереджувалась на дослідженнях поведінки особистості й людських груп у будь-яких можливих обставинах.
Економічні правила людської поведінки в сфері споживання детально описані в багатьох наукових роботах, серед яких слід виокремити “Micromotives and Macrobehavior” Т. Шеллінга, що можна перекласти як “Мікромотиви та макробіхевіоризм”, та “Powerful Consumer” Г. Катони, або “Енергопотужний споживач”.
Прийом “не керувати підлеглими підлеглих”. Ієрархія в структурі управління створюється спеціально для того, щоб кожен керівник здійснював управління на своєму, відведеному для нього, рівні. Якщо керівник вищого рівня спускається до рівня підлеглих особи, що йому підпорядковується, то його самого доцільно перевести на цей рівень.
Економічне функціонування в сучасних нормативно-правових умовах – це динамічний, непередбачуваний процес, що характеризується пошуком нового, відмовою від застарілих стереотипів та догм. Тому в цьому процесі дуже серйозним моментом є визначення типових і якісних характеристик результату підприємницької діяльності – товару.
Досягнення комерційного успіху залежить від глибокого і всебічного вивчення ринку та ринкових умов і можливостей. Це є першим кроком, який здійснюється ще перед започаткуванням нового бізнесу. Розроблена методика маркетингу всебічно цьому сприяє.
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ